Wednesday 23 November 2011

Menunggu Hari Mengambil Keputusan PMR

Assalamualaikum=)
Hai.

Hmm, entri kali nih saya nak cerita pasal PMR ni. Terlebih dahulu, saya nok ( bunyi Kelantan lah pulak..thee), saya nak ucapkan Tahniah atau dalam BI nye Congratulations kepada adik2 tahun 6 yang dah dapat keputusan UPSR mereka. Saya tumpang gembira atas kejayaan anda. Saya dulu 2A je..Ngeeeee~

Hohoho, nampaknye masih ade 1 bulan untuk saya enjoy sebelum dapat keputusan PMR. wahh, debar gak ehh. But, saya rasa saya dah buat yang terbaik. So, saya harap jugak pembaca2 sekalian dapat mendoakan kejayaan saya. Kejayaan saya adalah untuk dikongsi bersama ye..simpan bawah bantal x guna. Hehehe. Bukan ape, saya nak sangat cita2 saya untuk masuk ke aliran sains tulen pada tahun hadapan tercapai. Saya teringin sangat ngan aliran tu. Coz, pada saya, aliran tu sngat luar biasa, sesiapa yang masuk ke aliran tu kira dia aka dipandang tinggi la, dan orang nak cari pasal pon x boleh sebab diri dah ade ilmu baekk punya. Best kan!! Banyak lagi sebenarnya benefits die.

Dan, yang kedua nya, tujuan saya nak dapat keputusan yang baik..kalau lain daripada nak masuk aliran sains tulen tu..saya percayaa, setiap student pon, kalau dah dapat keptusan bagus sure nak hadiah dari parents bukan???So, saya nak macam tu la. Saya teirngin sangat nak....nak ape? iPhone la, saya minat iPhone tu since saya drjh6 lagi, tapi tak kesampaian dek kerana keputusan saya yang hanya 2A. Lagipun phone saya cuma phone yang rm 66 tu je. VGA camera je pon. Heohoho. So, saya harap sangat2, pembaca2 blog yg saya hormati, tolong la doakan saya. Tolong la. Dan juga tolong doakan apabila saya dah dapat keputusan yang baik, saya x akan riak. Saya takut sangat. Sebab nanti Allah tarik balik semua nikmat tu. Nauzubillah hi minzalik,.

regards,
AmiEr

No comments:

Post a Comment