Saturday 12 November 2011

Hari Yang Meletihkan Tetapi Puas Hati

Assalamualaikum=)
Hai!

Helo semua. Ape khabar? Kepada pembaca2 blog yang akan menyambut hari jadi pada hari ni saya ucapkan Selamat Hari Jadi ye, moga happy selalu. Ermm, semalam merupakan hari yang amat meletihkan + sakit badan dek kerana semalam asyik sngat mengemaskini bilik  saya yang udah ghope tongkang pecah tu, actually nak tangguh lagi kerja tu, but, PMR dah habis lama dah.So, x patutla kan. So, tu yang full swing smalam tu, tingkap je x lap koz letih sngat rasenye, smalam kalau you all nak tau, sya x keluar mne pon, walaupun dah mandi badan ni still lemah longlai. Lantai tu mmg sedap gilerr arr pijak..2 round kott saya mop. Lelaki melayu terakhir la katakan..:P

So, skrg ni dah x de lagi buku2 PMR yang bersepah..semuanya dah letak kat porch umah opah untuk diberi kpd paklang. So, tenang la sikit, bukan ape, asal tengok je buku2 ade tulis 'PMR' hati x tng kot, asyik teringat my result je. Pembaca2 sekalian jangan lupe doakan saye ye. Bukan ape, saya teringin sangat nak masuk aliran sains tulen mase saya dah form 4 nnti. Berbalik kepada tajuk, bilik saya mmg dah cantek skrg, sat g gi giant nak beli air freshner la. Bagi wangi sikit bilik tu. Ok, tu je lah. Bye2

regards,
Amir.

2 comments:

  1. eh amir..better kamu apply kelas gamma....ade sc..fizik, kimia dan juga aliran ikhtisas...ekonomi dan account...at least dgn ade 2 2 tu nanti senang buat piihan antara sains dan ekonomi semua...tp kalau nak jadi dr...kene la amik kelas alfa/beta...ok...buat pilihan terbaik ok

    ReplyDelete
  2. sya nak jadi chef cikgu. So sesuai amik yang mana 1?

    ReplyDelete