Sunday 27 November 2011

Cuti Sekolah yang Bosannnn~

Assalamualaikum=)
Hai!

Cuti sekolah..urmm, biasanya cuti sekolah ni merupakan waktu yang amat ditunggu-tunggu oleh budak2 sekolah terutamanya budak2 tadika, alah, budak menengah pon ape kurangnye kan? :P. Hmm, tapikan, pada pendapat saya la kan, tahun ni punye cuti sekolah sangat2 bosan lah. Sampai tak tau ape nak buat. Nak keluar, dah parents saya pulak suke dok umah. Secara jujurnya, saya memang tak tahu pon ape nak tulis kat Blogger, Twitter atau pon Facebook. Dan saya pon tak tahu ape nak buat sepanjang cuti ni. Sorry la, kalau dalam entri nih, ayat2 saya agak tunggang terbalik, mmg saya tengah tunggang terbalik pon skrg ni, bosan tahap gaban melanda diri saya. Balik2 buat bende yang sama. Main facebook, twitter, youtube, tengok tv, tido, makan. Tu je la kan.  Pergi bercuti pon macam tak bercuti pulak. Beriya-iya pulak demam kat hotel tu. Haish, nasib2.

Ape nak buat esok ni, ingat nak ajak2 ayah n ibu g jalan lah, tak leh tahan la dok umah ni, x de ape2 langsung, dah la saya pon x de kawan nak bersembang...Aloooooo, bosan la. Hopefully, deorang sudi la nak bawak saya jalan. Bosan ya amat tau dok umah ni. Deorang lain la, ade je tugas, kalau ibu, basuh baju la, gosok baju kerja, cuci rumah, ayah pulak, ade kerja ofis yang kene disiapkan, sayaaaaa?? Tak lain tak bukan kalau tengah bosan ni, makan je la kerja nya kan! Membesokan perut, n melabuhkan vonggong. Hehehe. Okla, dok tulis2 pon, kalau lama2 sngat sure la keluar tajukkan, nnti you all bosan lak baca I punya blog ni. Tak laku kang susah pulak. Hoho. :P Bye.

No comments:

Post a Comment