Sunday 27 November 2011

Tuisyen Centre

Assalamualaikum=)
Haii!!

Hah, kali nih entri saya adalah berkenaan dengan perihal sekolah. Hehehe. Alhamdulillah, tadi saye dah pon pergi ke Pusat Tuisyen Elit Maju untuk pendaftaran tahun hadapan (2012) untuk sesi ting 4. Wauu, dah tingkatan 4 saya ye tahun depan. Mmm, rase baru je habis tadika..:P. Ape2 pon, saya bersyukur sangat sebab dah daftar kat pusat tuisyen tu, sebabnya, pusat tuisyen tu dengar cite bagus, so, pelajar2 kene daftar awal kalau nak belajar kat situ. Tempat die mmg selalu penuh arr. Ramai jugak kenalan2 saya yang belajar kat situ.

So, azam saya untuk tahun depan saya nak belajar bersungguh-sungguh. Kali ni bukan cakap kosong dah, saya nak buktikan kat ayah saya yang tak semestinya anak datuk or tan sri yang banyak duit je boleh cemerlang. Sebab die asyik cakap jer, tentang anak chairman die tu, belajar pandai. So, saya pon boleh macam tu, sebab saya pon manusia biasa, bukannye alient. Hehehe. Hopefully my pmr result yang akan keluar nnti ni, akan membuatkan ayah saya terpegun ( maksunye cakap2 saya tu bukanlah cakap kosong ). So, doakan saya ye.
Saya dah cakap dah ngan die, "okay, ayah nak saya dapat SPM bgus, untuk dapat kerja bgus kan??, so ayah pon kene janji kalau saya berjaya dapat ape yang ayah nak, ayah kene bagi saya kereta.":D. Hehehe. Jahat tak saya. Ye lah, adil what, saya pon ade permintaan saya jugak.

No comments:

Post a Comment