Wednesday 9 November 2011

Entri Perkenalan

Bismillah Hirahma Nirrahim..Assalamualaikum=)

Muqadimmah :: Saya rasa bersyukur sbb dapat memodenkan diri sendiri dgn meng'create' blog::

Nama saya Muhammad Amir Hakim. Saya berumur 15 tahun. Saya menetap di Taman Seri Gombak, Fasa 1 sejak dr 1996-kini. Saya dilahirkan pada 8 Januari 1996 jam 8.45 mlm. Saya dilahirkan di Hospital Pusrawi, Kuala Lumpur. Saya mendapat pelajaran rendah di SK Taman Seri Gombak 1, manakala pelajaran menengah di SMK Hillcrest Taman Seri Gombak. Hobi saya adalah bermain komputer, bersosial, dan tengok tv..hehe!
Saya suka makan bende2 yang menepati citarasa saya..pendek kata, masakan opah lah, memang x de sape leh challenge opah masak, dengan kebersihan dia, kalau ade 10x A, sya nak bg 10x. Kalau makanan moden2 ni, italian cuisine la kan, misalnya, Lagsania, Domino Pizza, Spagethi, n so on. Impian saya, nak membahagiakan ibu bapa sya dan untuk menjadi seorang pastry chef yang termashur di rantau asia. Cukup la tentang diri saya. Peace!!

Saya berasal dari keluarga yang biasa2 saja. Tak terlalu miskin, tak terlalu kaya. Alhamdullilah, sya suka dgn ape yang sya ade skrg ni. Cuma 1 je bende yang sya mmg nak skrg ni, mcm sya cakaplah, tak lain tak bukan iPhone 4..hehehe.! Saya ada seorang ibu dan seorang ayah. Both of them are 43 n 46 years old respectively.
Cukup la setakat ni untuk latar belakang keluarga.



Lain, x de kott.
bye.

Best Regards,
Amir.

No comments:

Post a Comment