Wednesday 14 March 2012

Slot Lestary TV3 : Vanilla Coklat

Hai, Assalamualaikum.
Apa khabar kawan2 semua. Wah, cuti2 ni mesti korang banyak abeskan masa dgn aktiviti2 yg best kan. Aku mcm biasalah, habiskan homework yg cikgu bagi. Pastu, update facebook, twitter, menziarahi youtube. Weh, korang baru lepas ujian kan, amacam ujian, agak2 boleh score x?

Oklah, aku pon tak nak sembang panjang actually. Just straight tu da point hokay.

Aku tau, cuti ni pasti ramai yg tertunggu2, bila lah hari Selasa ni sampai kan, korang nak tau kenapa hari Selasa tu penting?? Dan kenapa disebabkan hari selasa, aku sampai buat posting kat blogger ni?? Sebab nye pembaca2 sekalian, hari Selasa bersamaan dgn 13 Mac 2012, adalah merupakan hari penayangan episod akhir  drama di Slot Lestary TV3 iaitu Vanilla Coklat. Mesti korang tau ttg cite ni kan. Hero dia Aiman Hakim Ridza n heroin dia Izara Aishah. Haa..aku yakin korang sure tahu, sbb waktu first time cite ni keluar pon, 1 negara digemparkan. Hahahaha. No lah, im just joking uols. Oklah, so, balik pada cite tdi, malam semalam merupakan episod akhirnye, semalam, deorang sampai buat party besar-besaran di Rasta TTDI, aku yakin parking sure smpai tgh jalan, koz hari tu aku pegi pon, dah smpai tgh jalan, ni kan pulak, ade event lagi. Aku teringin nak pegi, nak amik gambar ngan barisan pelakon cerita tu, koz aku mmg minat sngt kat cite tu, oleh sebab jalan cerita yg menarik dan penggunaan pelakon2 muda. Sesuai ngan umur aku yg bru 16 thn ni. Oklah, aku malas nak cerita panjang sebab cerita ni is too sweet , as sweet as sweetie bun. hehehe. Kat sini aku attacgh sedikit gambar pelakon n link untuk tengok cerita penuh.

 Aiman n Izara


Vanilla Coklat Episod Akhir- Link dia yea. Dipersilakan tonton

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment