Thursday 10 November 2011

Kereta Saya Waktu Besar Nanti. InsyaAllah!

Assalamualaikum =)
Hai!

Entri kali nih, saya nak cerita sikit pasal kereta idaman saya ( kereta yang mungkin menjadi milik saya)

1) Saya memang minatlah dengan kereta nih, cantik, lawa, dan semualah..harga pon leh tahan jugak. Harap2 masa besar nanti gaji saya mencukupi untuk menyara kereta nih. Dengar kata maintenance pon high gak!
Kereta Idaman saya yang pertama:

                                                    Mercedes M-Class ML 500. ( BRABUS )


Saya tak nak BRABUS pon..Dapat yang biasa punya jadilah..BRAMBUS la tu ekk..hehe:)


2) Kereta ke-2



                                                              Audi Q5 2.0 litre
Kereta ni mmg dah lama lah minatnye..Sepupu saya pon minat kereta ni.


3) Kereta ke-3

                                                                    Honda Civic Modulo 2.0 Litre
Lawa kan! Nampak sporty giler, mmg sesuai untuk lelaki bujang2.
                                             


No comments:

Post a Comment